Logonuzu tasarlamaya başlayın

Google SEO hakkında bilmeniz gereken 5 şey

Yayınlandı: 12/12/2018

SEO İpuçları


Her yıl, bu dünyadaki neredeyse her company brand Google’ın arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak için milyonlarca dolar harcıyor. Aslında en çok tercih edilen, yüksek hacimli anahtar kelimede 1 numaraya yerleÅŸmek her içerik pazarlamacısının hayalidir. Bu, tüm SEO çalışmalarınız için nihai hedef olabilir, ancak bir gecede gerçekleÅŸmez. Ve bu hedef iÅŸletmelerin çoÄŸu için bir hayal olarak kalırken, bunu gerçeÄŸe dönüştürebilen yalnızca bir avuç marka vardır.

Sizin de fark edebileceğiniz gibi, Google arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak durmak bilmeyen bir çaba, önemli miktarda zaman ve sermaye gerektirir. Artan rekabetle birlikte bu hedefe ulaşmanız daha da zorlaşabilir. Dolayısıyla, 1 numaraya ulaşmak için tüm zamanınızı, enerjinizi ve paranızı harcarken, bu süreçte işinizi riske atıyor olabilirsiniz. İşte nedeni:


#1. Google'da 1 numara olmak için çalışmak yokuş yukarı bir yolculuktur


Web sitenizde anahtar kelime açısından zengin bloglar yayınlamanın SERP'te üst sıralara çıkmanızı saÄŸlayacağını düşünüyorsanız, bir gerçeklik kontrolüne ihtiyacınız var. Binlerce markanın Google aramalarında en üst sıralarda yer almak için yarıştığı günümüzün rekabetçi dünyasında, iyi yazılmış bloglardan daha fazlasına ihtiyacınız var. İster ödev yardımı hizmetleri sunuyor olun, ister kendi dijital pazarlama ajansınızı iÅŸletiyor olun, bu herkes için geçerlidir

.


Düzenli olarak yayın yapmanız ve her ay belirli sayıda blog tutmanız gerekir. Bunlar size daha fazla indekslenmiş sayfa sağlar ve siteye yeni ziyaretçiler çekmek için daha fazla yol sunar. Sizin de fark edebileceğiniz gibi, bunu söylemek yapmaktan daha kolaydır. Müşteriler ensenizdeyken, iyi yazılmış 12-15 blog üretmek sizin için son derece zor olabilir.

Ayrıca, sıralamalarda daha üst sıralara tırmanmak için yüksek alan adı otoritesine sahip sitelerden gönderinize geri baÄŸlantılar almanız gerekir. Yüksek kaliteli web sitelerinden ne kadar çok baÄŸlantı alabilirseniz, en üst noktaya ulaÅŸma ÅŸansınız o kadar artar. 


#2. Üst sıralarda yer alan içerik önemli ölçüde zaman ve paraya mal olur


Bir önceki maddeyi okuduktan sonra, yüksek hacimli bir anahtar kelimede üst sıralarda yer almak için harcamanız gereken zaman, çaba ve para miktarı hakkında bir ipucuna sahip olabilirsiniz. Bu, resmin tamamı bile değil. En üst sırada yer almak için sektörün devleriyle rekabet ediyor olacaksınız. Dolayısıyla, küçük bir işletme işletiyorsanız, olasılıklar kesinlikle sizin lehinize değildir.
Herhangi bir arama sonucunun üst kısmındaki baÄŸlantılar üzerinde bir analiz yaptıysanız, tek bir gönderiye binlerce baÄŸlantı olduÄŸunu fark etmiÅŸsinizdir. ÇoÄŸu web sitesinin yazılarına toplu olarak bu kadar çok baÄŸlantı toplaması bir ömür sürebilir. En üst sıralarda yer alan web sitelerinin 50'den az geri baÄŸlantısı vardır, ancak çoÄŸu durumda geri baÄŸlantılar en üst noktaya ulaÅŸmada çok önemli bir rol oynar. 

Statistiques
 
Teknik açıdan bakıldığında, küçük ölçekli iÅŸletmelerin büyük markaların gösterdiÄŸi çabayı göstermesi neredeyse imkansızdır. Dolayısıyla, en üst sıralarda yer almaya çalışıyorsanız, yaklaşımınızda daha akıllı olmanız gerekir. Evet, bu size önemli miktarda paraya mal olacak, ancak bu parayı daha fazla baÄŸlantı kazanmak için daha iyi bir strateji geliÅŸtirebilecek yetkin bir SEO uzmanını iÅŸe almaya yatırın. Ä°ster ödev yardımı hizmetleri sunuyor olun, ister kendi dijital pazarlama ajansınızı yönetiyor olun (ajanslar için iyi SEO araçları seçmeyi unutmayın).


#3. Üst sıralarda yer almak daha yüksek TO garantisi vermez


Şaşırtıcı bulabilirsiniz, ancak son birkaç yıldır, belirli anahtar kelimeler için arama sonuçlarının tıklanma oranları giderek düşüyor. Dolayısıyla, tüm SEO çalışmalarınızı organik TO'sunu kontrol etmeden belirli bir anahtar kelimeye odaklarsanız, popüler bir arama teriminden en iyi şekilde yararlansanız bile çabalarınız boşa gidebilir.


Diğer seo ipuçları


Reklamlar, dikeyler ve snippet'ler gibi diğer SERP özelliklerinin SERP alanının çoğunu kapladığını fark etmiş olabilirsiniz. Arama sıralamasında en üst noktaya ulaşmanın bir yolunu bulsanız bile, SERP'te yer almak için Google'a ödeme yapan bağlantıların altında görünmeye devam edebilirsiniz.

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler daha iyi bir TO sunar, ancak bugünlerde daha az tıklama almaya başladılar. Dolayısıyla, daha iyi TO elde etmek amacıyla SEO faaliyetlerine yaptığınız yatırımları geri kazanmaya istekliyseniz, daha pratik bir yaklaşım benimsemeniz daha iyi olabilir. Örneğin, reklamlarınızı yayınlaması için Google'a ödeme yapmak daha iyi görünürlük sağlayabilir ve dolayısıyla daha iyi TO elde etme şansınızı artırabilir
.

#4. Google SEO gereksinimlerini deÄŸiÅŸtirmeye devam ediyor


Eğer 1 numaraya çıkmayı düşünüyorsanız, Google'ın arama motoru algoritmasını yılda yaklaşık 500 kez güncellediğini bilmelisiniz. Aslında, birkaç kez günde 2-3 kez güncelledikleri de olmuştur
.
Bir ÅŸekilde 1. sırayı almayı baÅŸarırsanız, ertesi gün sayfanız en son Google algoritmasına uymuyorsa SERP'de aÅŸağı kayabilirsiniz. Google'ın yıllar içinde nasıl deÄŸiÅŸtiÄŸini görmek için “SERP” geçmiÅŸini arayabilirsiniz.
Ne yazık ki, belirli bir anahtar kelime için SERP'de en üst sırayı fethetmeyi başarırsanız mücadeleniz sona ermeyecektir. Hedefe ulaştıktan sonra bile algoritma değişikliklerine ayak uydurmanız gerekecek
.
Paranızı yanlış stratejiye yatırmak yerine, yolculuğunuz boyunca değişen SEO gereksinimlerine uymanıza yardımcı olabilecek Google algoritmasının dinamik doğasına aşina olmak daha iyi olacaktır.


#5. Dikkatli olmazsanız işletmeniz tükenmişlik yaşayabilir


Şimdiye kadar anlamış olabileceğiniz gibi, Google aramalarında 1 numara olma arayışı yalnızca zamanınızı tüketmekle kalmaz, aynı zamanda önemli miktarda sermaye tüketir. Ve eğer SEO faaliyetleriniz için sağlam bir stratejiniz yoksa, fonlarınızı tüketmeniz sadece birkaç ay sürecektir.


SERP'te üst sıralarda yer almak küçük işletmenize bir miktar tanınırlık kazandırabilir, ancak bu süreçte işletmenizi aşağı çekerseniz, bundan kurtulamazsınız. Girişiminizi parasal destekle desteklemeye devam eden bir melek yatırımcınız varsa, SEO çabalarınızda harcamalarınızı dikkatlice planlamanız hem işiniz hem de yatırımcı için daha iyi olacaktır.

Bu, küçük markaların Google SERP'lerde üst sıralara ulaşamayacağı anlamına gelmiyor. Aslında, küçük markaların belirli bir anahtar kelime aramasında sektör devlerini geride bıraktığı birçok örnek var. Google'da üst sıralarda yer almanın küçük markalar için neredeyse imkansız olduğu inkar edilemez, ancak doğru stratejiye ve stratejiyi uygulayacak yetkin bir grup insana sahipseniz, zirveye çıkmanın bir yolunu bulabilirsiniz.

 

Logonuzu tasarlamaya başlayın

 

Diğer makalelerimize göz atın

Mektup & monogram logo tasarımları: Neden 2024 yılında giderek popüler hale geliyorlar?

Mektup & monogram logo tasarımları: Neden 2024 yılında giderek popüler hale geliyorlar?

MarkalaÅŸmada fark yaratmak iÅŸletmelerin baÅŸarısına katkıda bulunur. Logo tasarımları açısından, harf logoları veya monogram logolar markanızın zarafetini, ilgisini, basitliÄŸini ve akılda kalıcılığını yansıtmak için mükemmel araçlardır.  Pazarınızda güçlü bir varlık arıyorsanız, harf logo tasarımları önemlidir. Bugünkü yazı, harf logoların çekiciliÄŸini vurgulayacak v...

Daha fazla bilgi edinin
Ai Logo Generation: Yapay Zeka ile Çevrimiçi Logo Tasarımının Geleceğini Değiştirme

Ai Logo Generation: Yapay Zeka ile Çevrimiçi Logo Tasarımının Geleceğini Değiştirme

Tasarım yapmak ve bir logo oluşturmak, soyut fikirleri somut çizgiler, desenler ve renklere dönüştürmek için onlarca saat gerektiren zorlu, zihinsel bir süreçtir. Artık değil! Yapay Zeka (AI) modern yaşamın her yönüne yavaş yavaş (ve kesin olarak) nüfuz ederken, logoları ve diğer görselleri tasarlamak ve oluşturmak kolay ve tatmin edici bir yol haline geldi. AI logo oluşturmanın çağdaş ...

Daha fazla bilgi edinin
İnşaat İşiniz İçin 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz İçin 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnÅŸaat iÅŸletmeleri için bile zekice bir pazarlama stratejisi hayati önem taşır. Bir pazarlama stratejisi sadece müşteri kazanmanıza yardımcı olmaz; birçok iÅŸ problemine çözüm getirebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi, hedefinize karşı netlik kazanmanızı saÄŸlar; takımın o hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doygun bir endüstride karşılaşı...

Daha fazla bilgi edinin
Bir duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bir duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

İnkar edilemez. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar küresel pazarı hızla ele geçiriyor. Akıllı telefonlar ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için deÄŸerli yeni kanallar yarattı. Ancak artık dijital reklamcılık alanında tek tip bir yaklaşımın mobil logo tasarımında artık yeterli olmayacağı daha açık bir ÅŸekilde görülüyor. Duyarlı logolar bu zorluÄŸu çÃ...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x