Logonuzu tasarlamaya başlayın

İşletmeniz için neden bir bloga ihtiyacınız var?

Yayınlandı: 04/03/2019

İşletmeniz için neden bir bloga ihtiyacınız var


Bir blog oluşturmak, kurmak ve sürdürmek zaman ve beceri gerektirecektir, ancak bir bloga sahip olmanın önemi ve faydaları göz ardı edilmemelidir. SEO ve web sitenize gelen trafiğin artırılması söz konusu olduğunda bir blog işletmeler için son derece faydalı olabilir. Bir blog, potansiyel müşterilerle ilk etkileşimi kurabileceğiniz bir yer oluşturabilir.

Blogging, pazarlama stratejinizin yaygın bir parçası olmalıdır. İyi haber - bir blog kurmak çok kolay. İhtiyacınız olan tek şey blog yazmak için bir platform ve ihtiyaçlarınızı karşılayan bir barındırma hizmeti. Hala şüpheleriniz varsa, işte işletmeniz için bir bloga ihtiyaç duymanızın en önemli nedenleri.


Kendinizi tanıtın 


Bir blog size kendinizi, iÅŸinizi ve ekibinizi tanıtmak için mükemmel bir fırsat verir. EÄŸer küçük bir iÅŸletmeyseniz, potansiyel müşterilerinizin iÅŸletmeniz hakkında fikir sahibi olması önemlidir. Bu giriÅŸ bölümünde, iÅŸ mantranızı, neyi baÅŸarmak istediÄŸinizi, iÅŸinizi nasıl yürütmek istediÄŸinizi, nasıl küresel bir etki yaratmak istediÄŸinizi ve inandığınız amaçları vurgulayabilirsiniz. İşinizle ilgili inançlarınızı vurgulamanız ziyaretçileri müşteriye bile dönüştürebilir. ÖrneÄŸin, çevreci olmayı ve tek kullanımlık plastikten kurtulmayı hedefliyorsanız, bu, iÅŸletmenizi desteklemek isteyecek bazı kitlelerde yankı uyandırabilir. 


Uzman olun 


Kendinizi alanınızda bir uzman olarak tanıtın. İster dijital pazarlama yapıyor olun ister grafik hizmeti sağlayıcısı, alanınızda uzmanlaşın ve insanların sorunlarını çözmeye yardımcı olun. Belirli bir alanda iş yapıyorsanız, muhtemelen paylaşabileceğiniz bilgiler edinmişsinizdir. Bu nedenle, bir blog size kitleleriniz için içerik oluşturma fırsatı verebilir ve bu içerikleri ödeme yapan müşterilere dönüştürebilirsiniz
. Kendinizi bir uzman olarak konumlandırıyorsanız, içeriğin tanıtımdan ziyade bilgilendirme ve eğitim amaçlı olmasını sağlamanız gerekir. İçeriğiniz sürekli olarak ürünlerinizi satıyorsa, bu durum insanları sitenizden ve blogunuzdan uzaklaştıracaktır. İlgili bağlantıları eklemenizde bir sakınca yoktur, ancak blog yazılarınızın birincil amacı bilgilendirmek, eğitmek ve sorunları çözmeye yardımcı olmak olmalıdır.


Sitenize gelen trafiÄŸi artırın 


Bir blog, web sitenize trafik çekmenize yardımcı olabilir ve bunu optimize edilmiÅŸ içeriÄŸe sahip olarak yapabilirsiniz. Blog SEO içeriÄŸinizin Google'da sıralanmasını saÄŸlamada ana kilit oyuncudur. Blogunuzda çeÅŸitli içeriklere sahip olmak harikadır, ancak optimize edilmemiÅŸse büyük bir kitleye ulaÅŸma fırsatını kaçırmış olursunuz. Sayfa içi optimizasyon çok önemlidir, bu nedenle Meta anahtar kelimeler/açıklama, baÅŸlık etiketleri, alt baÅŸlıklar, resim adları ve ALT etiketleri ve dahili baÄŸlantılar eklediÄŸinizden emin olmanız gerekir. Bunların hepsi içeriÄŸinizin Google'da sıralanmasına ve doÄŸru kiÅŸiler tarafından bulunmasına yardımcı olacaktır. 
En önemlisi, blogunuzda yayınladığınız içeriÄŸin okunması ve takip edilmesi kolay, benzersiz, hedef kitlenizle alakalı ve iyi bir uzunlukta (minimum 500 kelime civarında) olması çok önemlidir. 
 

Pazarlama aracı 


Blog bir pazarlama aracıdır ve her işletmenin pazarlama stratejisinin bir parçası olmalıdır. Bir blog, sosyal medya gibi diğer alanlarda da size yardımcı olabilir. Eğer küçük bir işletmeyseniz, sosyal medya aktiviteleri için çok fazla zamanınız olmayabilir. Bu nedenle, blogunuzdan kaliteli içerik paylaşabilmek, sosyal medyada aktif olmanıza ve takipçilerinizle gerçek içerikler paylaşmanıza yardımcı olacaktır. Sosyal medya pazarlaması hakkında daha fazla bilgi edinin. Asıl amaç, aktif kalmak ve kitlenizin zihninde taze olmaktır. Bu nedenle, bir blog sahibi olmak aktif kalmanıza yardımcı olacak ve pazarlama stratejinizde hayati bir rol oynayacaktır.

 

Kitlenizi tanıyın 

 

Bir iÅŸletme sahibi ve bir iÅŸletme olarak, kitleniz ve müşterileriniz hakkında ne kadar çok ÅŸey bilirseniz o kadar iyi olur. Bu sayede onların ihtiyaçlarını karşılayabilir ve onları sadık müşterilere dönüştürebilirsiniz. Bir blog oluÅŸturduÄŸunuzda ve iÅŸletmenizle alakalı içerikler yayınladığınızda, alanınızla ilgilenen bir kitleyi kendinize çekmiÅŸ olursunuz. Bu nedenle, blogunuzu kimlerin ziyaret ettiÄŸini öğrenmek için Google Analytics'i kullanabilirsiniz, bu da ürünlerinizi hedef müşterilere pazarlamanızı saÄŸlayacaktır. Blog ziyaretçilerinizden gelen ek veriler, satış ve pazarlama kampanyalarınızı onlara yönelik olarak hedeflemenize yardımcı olabilir. 


Markanızı oluÅŸturun 


Markanızı oluÅŸturmak bir hikaye anlatmak ve bunun bir iÅŸletme olarak kim olduÄŸunuzu temsil etmesini saÄŸlamakla ilgilidir. Bir blog bunu yapmanıza yardımcı olabilir. Kendinizi tanıtmak, inançlarınızı ve amaçlarınızı vurgulamak, izleyicilerin bir iÅŸletme olarak amacınızı anlamalarını saÄŸlar. Bu, iÅŸletme markanız için harika olabilir, iÅŸletmenizi olumlu bir ışığa sokar ve neyi savunduÄŸunuzu gösterir.


İşletmeniz için bir blog sahibi olmanın birçok faydası vardır. Eğer bir blog oluşturmaya karar verirseniz, bu konuda tutarlı olduğunuzdan emin olmanız önemlidir. Tutarlılık anahtardır ve yardımcı olacaktır

 

Logonuzu tasarlamaya başlayın

 

Diğer makalelerimize göz atın

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz: Mektup Kağıtlarından Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz: Mektup Kağıtlarından Takvimlere

  Bir harika logo sahibi olmanın anlamı nedir, eÄŸer hiç kullanmıyorsanız. Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak iÅŸlerin ne kadarının Microsoft Word belgeleriyle yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Microsoft Word'e nasıl logo eklenir?  Bu kılavuzda, adım adım MS Word'e logonuzu nasıl ekleyeceÄŸinizi açıklıyoruz. Logonuzu mektup...

Daha fazla bilgi edinin
Başlangıç ​​seviyesindeki kullanıcılar için başarılı bir iş web sitesi oluşturma adım adım rehberimiz

Başlangıç ​​seviyesindeki kullanıcılar için başarılı bir iş web sitesi oluşturma adım adım rehberimiz

Hangi iş dalında olursanız olun, çekici ve işlevsel bir web sitesine sahip olmak günümüzde bir zorunluluktur. Sonuçta, rekabet hiç olmadığı kadar sert, bunun bir kısmı da 2020 pandemisinin bizi hayatımızı İnternete taşımaya zorlaması nedeniyle. Bugün iş sahipleri, çevrimiçi varlıklarını oluşturmaya daha fazla çaba harcamalı ve işletme için WhatsApp gibi işletmeler için mesajlaşma ...

Daha fazla bilgi edinin
Çeşitli Teknikler Kullanarak Yaratıcı Bir Logo Tasarlamak İçin Örnekler

Çeşitli Teknikler Kullanarak Yaratıcı Bir Logo Tasarlamak İçin Örnekler

İyi logolar var, sonra harika logolar var. İkisini ayıran nedir? Tüm etkili logolar aynı temel grafik tasarım ilkelerini takip eder, ancak harika olanlar biraz daha fazlasına sahiptir: yaratıcılık. ÇoÄŸu insan için, yaratıcı bir logo tasarımı, hatırlanmanın ve görüldükten birkaç saniye sonra unutulmanın arasındaki farkı yaratabilir.  Ancak bir logoyu yaratıcı yapan nedir? Kendinizde Ã...

Daha fazla bilgi edinin
Nasıl özel şirket logonuzla tasarlanmış tişörtler tasarlanır ve basılır.

Nasıl özel şirket logonuzla tasarlanmış tişörtler tasarlanır ve basılır.

Harika ÅŸirket logonuzu sergileyen özel tişörtler, marka farkındalığını bir üst seviyeye taşımak için harika ve etkili bir yoldur. Tişört baskı maceranıza baÅŸlamanız için nedenleri ve nasıl yapılacağını belirlemek için bir rehber oluÅŸturduk.    Özel tişört markalama     İnsanların favori rahat tişörtlerini giyemedikleri çok az durum vardır. Tişörtler, gÃ...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x