Logonuzu tasarlamaya başlayın

Logo aracımızdan en iyi şekilde yararlanmak için gelişmiş logo tasarım özellikleri nasıl kullanılır?

Yayınlandı: 07/10/2020

Logo tasarımınızdan en iyi şekilde nasıl faydalanırsınız

Çevrimiçi logo oluşturucuları kullanarak zahmetsizce etkili logolar oluşturma konusuna girmeden önce, tüm bunların sizin için neden önemli olduğunu açıklamak için daha büyük bir fikre dalmak istiyoruz. 
 

Logo tasarımı neden önemlidir?
 

Tasarım, ister bilinçli olarak tüketilsin ister bilinçsizce tüketilsin, her yerdedir. Uyandığınız andan uyuduğunuz ana kadar, etrafınızdaki tüm unsurlar sizi meşgul etmek ve daha fazlasını istemek için dikkatlice (veya belki de o kadar dikkatli değil) tasarlanmıştır. 


Daha spesifik olarak, ne için burada olduğunuzu biliyoruz: logo tasarımı. Logolar bizi büyük ve küçük şirketlere ve aradaki her şeye bağlayan şeydir. Logolar, bir markanın veya şirketin görsel kimliğini kapsayan her şeydir: yazı tipi, kullanılan herhangi bir resim veya grafik, renkler ve ifadeler veya sloganlar. Bu oldukça basittir, ancak kendi gelecekteki veya güncellenmiş logo tasarımınızı hayal ederken bu yönleri aklınızda tutmanız önemlidir. 
 

Ayrıca, iyi bir logoyu oluşturan nitelikler tekrar tekrar tekrarlanır. Harika logolar zamansızdır, güzel bir şekilde basittir, bu da onları unutulmaz kılar ve genellikle güçlü duyguları tetikler. Bu trendler yıllar boyunca değişmedi ve değişeceğini de düşünmüyoruz. Dahası, bu başarılı nitelikleri uygulayarak, logo tasarımı şirketinizin neyle ilgili olduğunu iletmede en etkilidir.

Logo tasarımının yapılabileceği diğer yolları merak ediyor musunuz? En popüler yöntemleri şu yazımızda özetledik: Logo tasarlamanın 5 farklı yolu ve neden logo oluşturucu kullanmanız gerektiği. Sonuç olarak, logo oluşturucuların hem gelecek vadeden hem de köklü şirketler için etkili markalaşma yaratmaya yardımcı olduğuna inanıyoruz. 

 

“Logo oluşturucular esnektir, kullanıcı dostudur ve şirketinizin görsel kimliğinin en önemli yönü üzerinde tam kontrol sahibi olmanızı sağlar.”

 

Logogenie size mükemmel logo tasarımınızı yaratma fırsatı sunuyor

 

Yaratıcılarımız tasarım sürecinin ne kadar göz korkutucu olabileceğinin farkındadır. İlk kez tasarımcı olan kullanıcıların bile logo oluşturucumuzu kolaylıkla kullanabilmelerini sağlamak için hizmetimizi denedik ve test ettik. Logo oluşturucu dünyasında özgünlüğün var olması da önemliydi ve bu nedenle Logogenie mevcut logo şablonlarında tonlarca değişiklik yapılmasına izin veriyor. Yazımızda oluşturucumuzu diğerleriyle karşılaştırdık: En İyi Logo Üreticisini mi Arıyorsunuz? See How 9 Popular Logo Makers Stack Up başlıklı yazımızda diğer tasarım seçenekleri arasındaki farkları açıklarken: Free Logo Makers vs. Paid Logo Makers. Hatta mevcut bir logoyu ayarlamak veya güncellemek isteyenler için bu süreci ele alan bir makale yayınladık.

Heyecan verici logo tasarım sürecinizi başlatmak için ana bağlantımızı takip ettiğinizde, ihtiyaçlarınıza daha uygun bir süreç oluşturmak için öncelikle bir veya birkaç anahtar kelime girmeniz istenecektir. Hadi başlayalım!

Logo tasarımınızdan en iyi şekilde nasıl yararlanabilirsiniz

 

Logo aracımız nasıl kullanılır 

 

Sayfa veya arayüz, süreçte sorunsuz bir şekilde gezinmenize yardımcı olacak şekilde düzenlenmiştir. En solda, “Logolar” ile başlayan sürecin her adımı için simgeler bulacaksınız. Bu sütunun sağında, seçilen her simgenin içinde daha spesifik seçenekler bulunmaktadır. Logolar” simgesinin altında, belirli bir sektör seçmek için açılır seçenekler bulacaksınız. Daha geniş “En popüler” veya “Harfler A-Z” seçeneklerinden birini seçebilir veya mevcut 40'tan fazla sektörden birini seçebilirsiniz. Bu şekilde göz atmayı veya filtrelemeyi tercih etmeniz durumunda arama çubuğu en üstte yer almaktadır. Bu, belirli fikirler ve birden fazla sektör temasına giren şirketler için oldukça kullanışlıdır.

Ek olarak, şirket adınızı, isteğe bağlı bir slogan yazdığınız ve logonuzun ilk tasarım seçeneklerine karar verdiğiniz yer burasıdır: yazı tipi ve türü. Karışıktan şıka, fütüristikten XXL'e kadar yedi yazı tipi seçeneği arasından seçim yapabilirsiniz. Bu, marka kişiliğinizi daraltmanıza yardımcı olacaktır. 

 

Karışık: Bu, hemen hemen her işletme için uygun olan standartlaştırılmış, tarafsız bir seçimdir. Diğer kategorilerimizden emin değilseniz belki de başlamak için iyi bir yerdir. 
 
XXL: Bu, harflerin yüksekliğini değil genişliğini ifade eder. Bu seçim, ince ama önemli bir atmosfer yaratmak için iyi çalışır. 
 
Rounded: Bu, gündelik ve arkadaşça eğilimli marka kimlikleri için mütevazı, hafif kalpli bir tipografidir.
 
Yaratıcılar: Sanatsal ve tuhaf markalar için el yazısı, el yazısı ve ilginç yazı tiplerinden oluşan bir koleksiyondur.
 
Elegant: Bu, daha profesyonel ve ciddi bir marka kimliği sağlayan resmi yazı tiplerini, genellikle serifleri içerir.
 
Fütüristik: Bunlar teknolojiyi, modernliği ve geleceği vurgulamak isteyenler için stilistik yazı tipleridir. 
 
Bold: Bu, büyük, bloklu harf odaklı yazı tiplerini içerir, ancak kesinlikle bunlarla sınırlı değildir.

 

Bu kategorilerden bir seçenek seçtikten sonra, en soldaki sütundan diğer simgeler ortaya çıkar. “Metinler”, “Simgeler”, “Ayrıntılar”, “BG Rengi”, “Geri Al” ve “Yinele” potansiyel olarak yeni logonuzu keşfetmeniz ve oynamanız için hazır hale getirilir. Denemelerinizin çoğu burada başlayacaktır.

Fonksiyonların çoğu, her bir öğeyi tam olarak istediğiniz yere taşımak için farenizi veya imlecinizi kullanabileceğiniz kolay bir sürükle ve bırak ile mevcuttur. Yanlışlıkla bir değişiklik seçmeniz veya silmeniz durumunda, “Undo” ve “Redo” simgeleri sizi gitmek istediğiniz yere götürmek için oradadır. Ayrıca, tasarıma sağ tıkladığınızda başka seçenekler de var.

Logo tasarımınızdan en iyi şekilde nasıl yararlanabilirsiniz

 

Öne Yerleştir / Arkaya Yerleştir: Bu, katmanlama öğelerini seçmeye ve düzenlemeye ve hangi öğelerin görülmesinin diğerlerinden daha önemli olduğunu belirlemeye olanak tanır.
 
Undo / Redo: Bu, bir hata yapmanız veya değişiklikler arasında karşılaştırma yapmak istemeniz durumunda önceki eylemleri geri alır veya yeniden yapar.
  
Şekli Sil: Bu, öğelerin tamamını değil, tek tek parçalarını kaldırır.

Sil: Bu, tüm öğeleri kaldırır, ancak klavyenizin “Delete” tuşunu da kullanabilirsiniz.
 
Snap to Grid: Bu, dahili ızgaraya göre yeniden hizalamak için öğeyi otomatik olarak yeniden konumlandırır.

 

“Ayrıntılar” simgesi, ekstra özelleştirme için logonuza ikincil grafikler ekleyebileceğiniz yerdir. Burada yıldızlar, yıldırımlar, ticari markalı semboller, detay çizgileri ve logonuzdaki öğeleri düzenlemenin diğer yolları dahil olmak üzere simgeler bulacaksınız. Bunlar da ana simgede olduğu gibi yeniden boyutlandırılabilir ve yeniden konumlandırılabilir. Detay resimlerini düzenlemek, özelleştirme sütunundaki diğer unsurlar gibi çalışır. Bunların hepsi renk gradyanları ve katmanlama dahil olmak üzere aynı işlevsellik ve komutlara sahiptir. İstediğiniz kadar ayrıntılı grafik ekleyebilirsiniz, ancak tasarımda aşırıya kaçmamaya dikkat edin. Sadelik kazanır. 

“BG Color” simgesi arka plan rengini belirleyebileceğiniz yerdir, aksi takdirde kirli beyaz varsayılanımızla çalışacaksınız. Renk, her biri kendi kültürünü, duygusal bağlamını ve gelecekteki hedef kitlenizi çekme yollarını içeren önemli bir tasarım kararıdır. 
 
İşte modern renk teorisine göre her rengin duygusal çağrışımları hakkında hızlı bir döküm. Bunları logolarınızdaki tüm renklere uygulayabilirsiniz — simgeniz, metniniz, detaylarınız — sadece arka plan rengine değil.

Düzenlemeyi bitirdiğinizde ve logo tasarımınızdan tamamen memnun kaldığınızda, sağ üst köşedeki “Logomu önizle” seçeneğine tıklayabilirsiniz. Sürecin son adımlarında bir şeyleri değiştirmek isterseniz “Geri” seçeneği sol üst köşede yer alıyor. 

Bu süreçten geçerken birkaç şeyi aklınızda tutmanız önemli. Bu ne kadar eğlenceli olsa da, kendinizi kaptırmanız da oldukça kolaydır. en iyi tasarım uygulamaları hakkında kaçınılması gerekenleri özetleyen birkaç makale yayınladık, Ayrıca bu yılki logo tasarım ilham trendleri hakkında size bilgi verebilecek bir makalemiz var. 
 
“Preview my logo” sayfasından logonuzun kullanıma hazır olup olmadığını belirleme şansına sahipsiniz. Henüz yapmadıysanız, kaydolun, indirin ve şirketinizin ihtiyaçlarına en uygun paketler arasından seçim yapın. Standart paket 24,90 dolardan başlıyor ve tasarımınızın yüksek çözünürlüklü bir grafiği ve müşteri hizmetleri ile birlikte geliyor. Şirketinizin logoyu nasıl kullanacağını hayal ettiğinizle ilgili ekstra avantajlar için eklentiler ekleme fırsatınız var.

Logogenie's logo maker


 
Vektör formatları: Kalite kaybı olmadan yeniden boyutlandırılan dosya formatları. Bu, logonuzu hem büyük - posterler, reklam panoları gibi - hem de küçük - uygulama simgeleri gibi - formatlarda yazdırıyorsanız idealdir.
 
Sınırsız modifikasyon: Çeşitli kullanımlar için birçok farklı logo tasarlamanıza izin verir.
 
Sosyal ağ formatları: Bu, logo dosyanızı Facebook, Twitter, Instagram ve daha fazlası gibi sosyal medya platformları için otomatik olarak yeniden biçimlendirir. 
 
Siyah beyaz formatlar: 3D baskı, kurumsal damgalar ve serigrafi baskı için gereklidir.
 
Münhasırlık: Bu seçenekle logonuz web sitemizden kaldırılır, böylece başka hiçbir şirket kullanamaz. 

 

Ek özellikler hakkında bir fikriniz var mı? Süreç hakkında genel yorumlarınız var mı? Her zaman bir adım önde olmak, arayüzümüzü mümkün olduğunca kullanıcı dostu olacak şekilde geliştirmek ve logo tasarımında en güncel ve heyecan verici özellikleri logo aracımızda sunmakla ilgileniyoruz. İletişime geçmekten çekinmeyin! 

Diğer makalelerimize göz atın

x