Logonuzu tasarlamaya başlayın

Logo özeti yazmak için 5 ipucu

Yayınlandı: 04/06/2018

Bir logo tasarlamak kolay bir iş değildir. Logonuz şirketinizin görsel bir temsilidir. Logonuzu bir profesyonele tasarlatmak gibi, başlamadan önce birkaç önemli hususu dikkate almanız gerekecektir. Bir bakıma bu konuda nasıl ilerleyeceğiniz konusunda kendinizi bilgilendirmeniz gerekecek. İşte logonuzu tasarlamaya başlamadan önce aklınızda tutmanız gereken beş önemli şey.

 

Seo makalesi yazarken hatırlanması gereken 5 şey


Hedef Pazarınız

 

Hedef demografinizin kim olduğunu ve bunun logonuzun stilini nasıl etkileyeceğini bilmeniz gerekir. Erkekleri mi yoksa kadınları mı hedefliyorsunuz? Hedeflediğiniz belirli bir sektör var mı? Aklınızda hangi yaş demografisi var? Farklı ürün türleri, kitleler ve sektörler için farklı tasarım teknikleri işe yarar. Hedef kitlenizin yaşam tarzı, üretim süreci ve kullanılan malzemelerle ilgili ayrıntılar da önemli olabilir. Bu ayrıntılar logo tasarımınız üzerinde önemli bir etkiye sahip olacaktır ve üzerinde ciddi bir şekilde düşünülmelidir.

 

Start designing your logo

 

İşiniz Hakkında Bilgi

 

Marka deÄŸerleriniz logo tasarımınızın estetiÄŸinde büyük rol oynayacaktır. “Briefiniz, markanızın çeÅŸitli spektrumlarda nereye oturduÄŸunu düşündüğünüz hakkında bilgi içermelidir. Markanızın olgun/genç spektrumunda, eÄŸlenceli/sofistike spektrumunda, ekonomik/lüks spektrumunda ve gerçek/soyut spektrumunda nereye oturduÄŸunu açıklayın. Åžirketinizin adı hakkında bazı ayrıntıları, özellikle de nasıl sunulmasını istediÄŸinizi yazın,” Tek satırda mı yoksa birden fazla satırda mı sunulmasını istiyorsunuz? Büyük harflerle mi yoksa küçük harflerle mi basılmalı? Sloganınızın logonuza entegre edilmesini isteyip istemediÄŸinize karar verin. Sloganın daha sonra kaldırılabileceÄŸi bir logo da tasarlayabilirsiniz. Bu sonraki seçenek daha fazla tasarım dosyası gerektirecek ve maliyeti artırabilecektir, bu nedenle bunu aklınızda bulundurun.
 

Seo makaleleri yazmak için diğer 5 ipucu


Renklerinizi Seçin

 

Küçük bir ayrıntı gibi görünebilirler, ancak renkler bir logoyu öne çıkarma ve dikkat çekme gücüne sahiptir. Logonuz için aklınızda belirli renkler varsa, bunları logo tasarım özetinize ekleyin. Eğer yoksa da sorun değil, sitede çeşitli renk şemaları bulabilirsiniz. Bu nedenle, önerilen bazı renklere sahip olmak iyidir, ancak sunulan renklere de açık olun. Renklerinizi seçerken, bunları şirketinizin web sitesinde halihazırda kullandığınız herhangi bir renk şemasıyla eşleştirmenin en iyisi olduğunu unutmayın.

 

Zaman Çerçevesini ve Bütçeyi Belirleyin

 

Harika bir tasarıma giden yolu denemeniz ve keşfetmeniz biraz zaman alabilir. Fazladan zaman ayırmak, küçük işletmeniz için mükemmel logoyu elde etme şansınızı artırır. En iyi sonuçlar için kendinize revizyonlara izin veren bir zaman dilimi verin. Kimse para hakkında konuşmayı sevmez, ancak küçük bir işletme sahibi olarak büyük olasılıkla bütçenizi çok iyi ayarlamışsınızdır, bu yüzden bu gereklidir. Logonuz için doğru seçenekleri seçtiğinizden emin olun. Baskı için bu formata ihtiyacınız olacağından her zaman vektör formatı seçeneğini tercih etmelisiniz. Logonuzu büyük olasılıkla sosyal ağ sayfalarınızda kullanacağınız için sosyal ağ seçeneği de çok ilginçtir.

Sonuç olarak


Logonuzun kalitesi logo tasarım özetinizle başlar. Bu kısmı doğru yapmak, diğerlerinden gerçekten sıyrılacak bir logo oluşturmak için ihtiyacınız olan tüm araçları size sağlar. Bu adım göz ardı edilmemelidir çünkü kendinizi gerçekte kim olduğunuzu yansıtmayan bir logoyla bulabilirsiniz.



Yazar hakkında : Grace Carter, Australian Essayroo ve Big Assignments hizmetlerinde bir yazardır ve burada hizmet kalitesini artırır ve içeriÄŸi yönetir. Ayrıca, Grace Acadamized writing consulting'de eÄŸitmendir.


Start designing your logo

 

Diğer makalelerimize göz atın

Neden iş logonuzu oluşturmak için bir yapay zeka logo oluşturucu denemelisiniz

Neden iş logonuzu oluşturmak için bir yapay zeka logo oluşturucu denemelisiniz

Kurumsal markalar net bir kimlikle baÅŸarı zirvesine ulaÅŸtı. Ne yazık ki, aynısını küçük iÅŸletmeler ve baÅŸlangıçlar için söyleyemeyiz. Son derece rekabetçi bir pazarda yol almak, markanızın kimliÄŸini, deÄŸerlerini, felsefelerini ve misyonunu özetleyen benzersiz bir logo olmadan korkutucu olabilir.   Ne yazık ki, bir logo yapmak pahalı ve zaman alıcı bir teklif olabilir, bu da zat...

Daha fazla bilgi edinin
En İyi İş Araçları ve Yazılımları 2025 Yılında İşinize Başlamak İçin

En İyi İş Araçları ve Yazılımları 2025 Yılında İşinize Başlamak İçin

Bir iÅŸ aracı, giriÅŸimcilerin ve organizasyonların iÅŸlemleri hızlandırmalarına ve rekabetçi kalmalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmış ve oluÅŸturulmuÅŸ bir teknolojik araç veya yazılımdır. Bu araçlar iÅŸletmeleri verimli hale getirir, onları müşterilerle baÄŸlı tutar ve verimliliÄŸi saÄŸlar. Küçük iÅŸletme araçları ayrıca iÅŸletmelerin kontrol altında kalmasını saÄŸlar - ve her Å...

Daha fazla bilgi edinin
Sloganlar ve sloganlar, logonuz tasarımında nasıl kullanılır?

Sloganlar ve sloganlar, logonuz tasarımında nasıl kullanılır?

Bir logo sloganı veya sloganı, müşterilerinizin zihninde sizi en üstte tutar (gözleri kapalı bile olsa). "Just do it." (Nike), "Dünyanın en mutlu yeri" (Disneyland) ve "Parmaklarınızı yalayacaksınız" (Kentucky Fried Chicken) gibi üst markalar için baÅŸarılı sloganları hatırlayın mı?  Bu çekici, zamansız kısa cümleler veya tek satırlar, hafızalarımıza sonsuza dek kazınmıştır. ...

Daha fazla bilgi edinin
İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x