Logonuzu tasarlamaya başlayın

Özel logo tasarımı

Yayınlandı: 20/10/2015

Özel Logo Tasarımı

Şirketinizin bir marka adı ve logosu var; ancak imajınız gerçekten öne çıkıyor mu? Rakipleriniz arasında ayırt edilebilir misiniz?

Birçok işletme markalaşma ve kendilerini kalabalıktan ve rakiplerinden ayırt etme konusunda zorlanmaktadır. Bunun nedeni, bir logo tasarlamanın doğayı, tarihi, kültürü, değerleri, renkleri ve sembollerini incelemek ve rekabet ortamını anlamak için profesyonellik gerektirmesidir.


Markayı anlayın

Her şirketin bir tür amacı ve kazanan bileti vardır. Markayı anlamak ve diğer benzer marka ve logoları araştırmak, tasarımcılarımıza neyi arayacakları ve tasarlayacakları konusunda bir kapsam ve yelpaze sağlayacaktır

.

Logo sadece metinler veya simgeler ve semboller veya her ikisinin bir kombinasyonu şeklinde tasarlanabilir. Amaç, şirketin amaçlanan imajını yansıtmaktır.

Müşteri geri bildirimi

Markayı anladıktan sonra, tasarımcılarımız müşterinin tüm alanlardaki ilgisini, rengini, sembolünü, yazı tipini, etkisini ve fikrini tartışır. Bu aynı zamanda müşteriye bir anket gönderilerek yapılır.

Tasarım

Diğer makalelerimize göz atın

En İyi İş Araçları ve Yazılımları 2025 Yılında İşinize Başlamak İçin

En İyi İş Araçları ve Yazılımları 2025 Yılında İşinize Başlamak İçin

Bir iÅŸ aracı, giriÅŸimcilerin ve organizasyonların iÅŸlemleri hızlandırmalarına ve rekabetçi kalmalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmış ve oluÅŸturulmuÅŸ bir teknolojik araç veya yazılımdır. Bu araçlar iÅŸletmeleri verimli hale getirir, onları müşterilerle baÄŸlı tutar ve verimliliÄŸi saÄŸlar. Küçük iÅŸletme araçları ayrıca iÅŸletmelerin kontrol altında kalmasını saÄŸlar - ve her Å...

Daha fazla bilgi edinin
Sloganlar ve sloganlar, logonuz tasarımında nasıl kullanılır?

Sloganlar ve sloganlar, logonuz tasarımında nasıl kullanılır?

Bir logo sloganı veya sloganı, müşterilerinizin zihninde sizi en üstte tutar (gözleri kapalı bile olsa). "Just do it." (Nike), "Dünyanın en mutlu yeri" (Disneyland) ve "Parmaklarınızı yalayacaksınız" (Kentucky Fried Chicken) gibi üst markalar için baÅŸarılı sloganları hatırlayın mı?  Bu çekici, zamansız kısa cümleler veya tek satırlar, hafızalarımıza sonsuza dek kazınmıştır. ...

Daha fazla bilgi edinin
İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

İnşaat İşiniz için 5 Etkili Pazarlama Stratejisi

Akıllı bir pazarlama stratejisi, bir inÅŸaat iÅŸi için bile çok önemlidir. Bir pazarlama stratejisi yalnızca müşteri bulmanıza yardımcı olmakla kalmaz; iÅŸ sorunlarınızın çoÄŸunu çözebilir.   BaÅŸarılı bir pazarlama stratejisi hedefinize yönelik netlik kazanmanızı saÄŸlar; ekibin bu hedefe odaklanmasını ve koordinasyonu kolaylaÅŸtırır. Ayrıca, doymuÅŸ bir sektörde bir inÅŸaat ÅŸ...

Daha fazla bilgi edinin
Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bu inkar edilemez bir gerçek. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar hızla küresel pazarı ele geçiriyor. Akıllı telefonların ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için değerli yeni kanallar yarattı. Ancak mobil logo tasarımında herkese uyan tek bir yaklaşımın dijital reklamcılık alanında artık işe yaramayacağı her zamankinden daha açık. Responsive logolar b...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x