Logonuzu tasarlamaya başlayın

Sloganlar ve sloganlar, logonuz tasarımında nasıl kullanılır?

Yayınlandı: 10/07/2025

Bir logo sloganı veya sloganı, müşterilerinizin zihninde sizi en üstte tutar (gözleri kapalı bile olsa). "Just do it." (Nike), "Dünyanın en mutlu yeri" (Disneyland) ve "Parmaklarınızı yalayacaksınız" (Kentucky Fried Chicken) gibi üst markalar için baÅŸarılı sloganları hatırlayın mı? 

Bu çekici, zamansız kısa cümleler veya tek satırlar, hafızalarımıza sonsuza dek kazınmıştır. Ne kadar epik olduklarını işte böyle anlarız.

Sloganlar ve sloganlar markalarla hemen tanınır, yıllar içinde yeni müşterileri çeker ve mevcut olanları elde tutar. Söylemeye gerek yok, çekici bir slogan ve slogan, zaten ürünlerinizi ve hizmetlerinizi kullanan veya deneyimleyenlerden sürekli ve TEKRAR iş çekmenize yardımcı olabilir.

Bugün, logonuzda slogan ve sloganları nasıl kullanacağınızı açıklayacağım. Hazır mısınız? BaÅŸlayalım. 

Logo Tasarımlarında Slogan ve Sloganlar Nedir?

Nasıl bakarsak bakalım, epik bir logo sloganı ve sloganının muazzam deÄŸerini inkar edemeyiz! 

Unutulmayacak güçlü bir tane yaratmalısınız (ve insanların duygusal ve zihinsel olarak baÄŸlanabileceÄŸi).  
Bir slogan veya slogan, markanızla baÄŸdaÅŸtırdığınız özlü bir cümledir, misyonunu ve vaatlerini yakalayarak, mesajınızı izleyicinize ileten bir görsel dil oluÅŸturarak benzersiz satış teklifinizi sunar ve marka sadakatini ve tanınabilirliÄŸini pekiÅŸtirir. 

İşletmeler, müşteriler üzerinde kalıcı bir izlenim yaratmak için sloganlar ve sloganlar kullanır. Onlara tekliflerini belirtmeden ÅŸirketleri hakkında bilgi verirler. Bu, mesajlarını pekiÅŸtirir, marka tanınırlığını artırır ve marka kimliÄŸini oluÅŸturur. 
Dolayısıyla, sağlam bir slogan veya slogan oluşturmak için stratejik düşünün ve akılda tutun ki, hedef kitlenizle rezonans sağlamalı ve ana mesajınızı iletmelidir - markanızı diğerlerinden ayırmak için.

Bir slogan veya sloganı bir logo tasarımına nasıl entegre edersiniz? Stratejik düşünme ve yaratıcılık gerektirir. Çekici kelimeler seçmekle bitmez; marka kimliÄŸinizle uyumlu olduklarından emin olmak önemlidir. Sonuçta, iyi düşünülmüş bir slogan, izleyicinizde kalıcı bir izlenim bırakabilen ÅŸeydir - onların markanızla duygusal olarak baÄŸ kurmalarına izin veren. 

Bir Slogan veya Sloganın Bir Logo Tasarımında Nasıl Görünmesi Gerekiyor?

Basitlik anahtardır. Hiç gösteriÅŸli kelimelere ihtiyacınız yok. Unutmayın, ana logo tasarımınızı tamamlamamalı, aksine tamamlamalıdır. 

Tek ihtiyacınız olan, net ve akılda kalıcı bir mesaj sunmaktır. Üç ila dört kelime yeterlidir. Önemli olan, genel marka özünüzü kapsamasıdır. 

Kendinizi kanallar arasında ayırt etmek için kalın yazı tipleri kullanmayı düşünün. Çok önemli olan, okunabilirliÄŸi önceliklendirmektir. 
Kalın bir yazı tipi, mesajınızı karışıklık olmadan iletebilir, güven ve güç iletebilir. Ancak, profesyonel olun - netlik ve kalınlık arasında denge kurun. 

Doğru renk kombinasyonunu kullanmak da görsel çekicilik için önemlidir. Renkler duyguları harekete geçirebilir, algıları etkileyebilir. Değerlerinize ve kişiliğinize uygun tonları seçin.

Logo Tasarımınız İçin Bir Slogan veya Slogan Bulma İçin Kullanışlı İpuçları

Unutulmaz bir slogan oluÅŸturmak sadece kalın yazı tipleri ve doÄŸru renk kombinasyonu kullanmakla ilgili deÄŸildir. Stratejik düşünmeyi gerektirir. 
Markanızı anlayın - neyi temsil ediyor? Özünü sloganınızda özetleyin. Değerlerinizi, misyonlarınızı ve benzersizliğinizi belirleyin. Geri bildirim ve içgörüler toplamak için ekibinizi dahil etmek daha akıllıca olacaktır.

Potansiyel sloganları veya sloganları listeledikten sonra, iyi bir seçim yaparken etki ve netlik göz önünde bulundurulmalıdır. Anlamlı ve akılda kalıcı olmalı, izleyicilerinizin hissetmesini istediğiniz duyguyu uyandırmalı ve markanızla duygusal bağ kurmalarına izin vermeli.

Sloganınızı bir grup insanla test edin ve yine geri bildirim toplayın. Mesajınızı nasıl yorumladıklarını sorun, böylece onlara iletebilirsiniz. 

Ünlü Şirketlerden 5 En İyi Slogan ve Slogan ve Nasıl Markalarını Nasıl Etkiledikleri

Nike'nin "Just Do It"

Bu ikonik slogan, markanın vizyonu ve etiÄŸiyle mükemmel bir ÅŸekilde uyum saÄŸlar, güçlendirme saÄŸlar ve izleyicilerini harekete geçmeye teÅŸvik eder. Ayrıca markanın pazarındaki konumunu pekiÅŸtirir. 

Apple'ın "Think Different" 

Bu slogan, yeniliği ve sıradışı düşünmeyi teşvik eder, Apple'ın yenilikçi ürün yaklaşımını yansıtır ve sadık müşteri tabanını besler. Apple'ın logo tarihine daha fazla göz atın.

McDonald's'ın "I'm Lovin' It" 

Memnuniyet ve keyif üzerine odaklanan bu slogan, duygusal düzeyde müşterilerle bağ kurar. Sonuçta, McDonald's insanları basit mutluluk anlarını kutlamaya teşvik eder.

L'Oréal'ın "Because You're Worth It"

Bu slogan, lüksü ve özsaygıyı vurgular, markanın kaliteye olan baÄŸlılığını ve güçlendirme mesajını pekiÅŸtirir. 

Coca-Cola'nın "Open Happiness"

Bu slogan, duygularda pozitifliği çağrıştırır ve Coca-Cola ürünleriyle ilişkilendirilen duyguları vurgular. Mutluluk ve sevdiklerinizle paylaşılan anları vurgular, nesiller boyu mutluluk kaynağı olarak imajını pekiştirir.

Logo Tasarımınız İçin Kullanabileceğiniz 10 Çekici Slogan veya Slogan Fikri Örneği

  • Yenilik Parmak Uçlarınızda

  • YolculuÄŸunuz Burada BaÅŸlar

  • Farkı KeÅŸfet

  • Günlük Hayatınızı Yükseltin

  • Mükemmellik İçin Tasarlanmış

  • Her Gün İlham Veren YaÅŸam

  • Potansiyelinizi Ortaya Çıkarın

  • Kalite ve Tarzın BuluÅŸtuÄŸu Yer

  • Tutkunuzu Güçlendirin

  • Dünyanızı DevrimleÅŸtirin

Tüm bu örnekler, izleyicinizle unutulmaz bir bağ kurabilir ve marka özünüzü oluşturabilir! Bu örneklerden yola çıkarak, değerlerinizi, misyonunuzu ve benzersiz satış noktalarınızı gerçekten temsil edecek bir slogan oluşturun.

Logo Tasarımınız İçin Bir Slogan veya Slogan Kullanmalı mısınız?

Bu soruya tek bir yanıt yok. Her marka farklıdır. Hedeflerinizi ve stratejinizi belirleyin. 
ÖrneÄŸin, bir slogan, sadece bir logo yapamayacağı baÄŸlam ve derinlik ekleyebilecekse, eklemelisiniz, özellikle neyi temsil ettiÄŸiniz hakkında bilgi ekleyebiliyorsa. 

Ayrıca, evet, eklemelisiniz eÄŸer ÅŸirketinizin adı bu bilgiyi hemen göstermiyorsa. 
Ancak, aklınızda bulundurun. Bazı ÅŸirketler yalnızca görsel imgeler veya unsurlara odaklanır, eÄŸer marka adları çok güçlüyse, tek başına durabilir ve bir sloganın desteÄŸine ihtiyaç duymaz. 

Özetle, bir sloganı logonuza eklerken veya eklemezken hedef kitlenizi ve konumunuzu belirleyin. Yüksek rekabetçi bir pazarda veya yeni bir işletmeyseniz

Diğer makalelerimize göz atın

Bir duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

Bir duyarlı logo nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?

İnkar edilemez. Ekranlarımızın boyutları küçülüyor ve mobil cihazlar küresel pazarı hızla ele geçiriyor. Akıllı telefonlar ve tabletlerin yaygın kullanımı pazarlama için deÄŸerli yeni kanallar yarattı. Ancak artık dijital reklamcılık alanında tek tip bir yaklaşımın mobil logo tasarımında artık yeterli olmayacağı daha açık bir ÅŸekilde görülüyor. Duyarlı logolar bu zorluÄŸu çÃ...

Daha fazla bilgi edinin
Nasıl photoshop kullanılır, vektör logonuzu dakikalar içinde düzenleyin!

Nasıl photoshop kullanılır, vektör logonuzu dakikalar içinde düzenleyin!

Grafiklerle çalışırken, muhtemelen bir noktada Photoshop'ta çalıştığınızı göreceksiniz. Adobe Photoshop belki de dünyadaki en tanınmış, popüler grafik tasarım yazılımıdır ve bu nedenle yıllardır endüstri lideridir. Bu, onun kullanmayı kolay hale getirdiÄŸi anlamına gelmez. Veya kullanımının sezgisel olduÄŸu anlamına gelmez. Birçok tasarımcı, ...

Daha fazla bilgi edinin
Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz: Mektup Kağıtlarından Takvimlere

Microsoft Word'de Logonuzu Nasıl Eklersiniz: Mektup Kağıtlarından Takvimlere

  Bir harika logo sahibi olmanın anlamı nedir, eÄŸer hiç kullanmıyorsanız. Logonuzu web sitenize, sosyal medyaya ve reklamlara eklemek bir ÅŸeydir, ancak iÅŸlerin ne kadarının Microsoft Word belgeleriyle yapıldığını düşünürsek, neden orada da olmasın? Microsoft Word'e nasıl logo eklenir?  Bu kılavuzda, adım adım MS Word'e logonuzu nasıl ekleyeceÄŸinizi açıklıyoruz. Logonuzu mektup...

Daha fazla bilgi edinin
Başlangıç ​​seviyesindeki kullanıcılar için başarılı bir iş web sitesi oluşturma adım adım rehberimiz

Başlangıç ​​seviyesindeki kullanıcılar için başarılı bir iş web sitesi oluşturma adım adım rehberimiz

Hangi iş dalında olursanız olun, çekici ve işlevsel bir web sitesine sahip olmak günümüzde bir zorunluluktur. Sonuçta, rekabet hiç olmadığı kadar sert, bunun bir kısmı da 2020 pandemisinin bizi hayatımızı İnternete taşımaya zorlaması nedeniyle. Bugün iş sahipleri, çevrimiçi varlıklarını oluşturmaya daha fazla çaba harcamalı ve işletme için WhatsApp gibi işletmeler için mesajlaşma ...

Daha fazla bilgi edinin

Åžimdi yapay zeka ile oluÅŸturulmuÅŸ bir logo oluÅŸturun

Şirketinizin adını girmeniz gerekiyor
x