Neden Youtube? Video platformu ve gelişen sosyal medya ağı Youtube, dünyanın en çok ziyaret edilen ikinci web sitesi ve web'deki en büyük arama motorudur. Bu fenomene rağmen, platformun büyüme ve etkileşim için sağladığı fırsatlardan yararlanan işletmeler açısından hala büyük ölçüde keşfedilmemiş bir bölgedir. Youtube, tüm işletmelerin güven inşa ederek ve...
Çoğumuz harika, profesyonel bir e-posta imzası ile karşılaşmışızdır — estetik tasarımı mülayim, sadece metinden oluşan e-posta içeriğine karşı gerçekten öne çıkar ve okuyucu olarak gönderen hakkında iyi bir izlenim bırakırız. Ancak kaçımız gerçekten logolu e-postalar için kendi profesyonel imzalarımızı hazırlayıp gönderebiliriz? Aslında göründüğünd...
Kendilerini yeniden markalaştıran köklü işletmelerden profil resimleri için bir şeylere ihtiyaç duyan çevrimiçi kişiliklere kadar herkesin iyi bir logo tasarımına ihtiyacı vardır. Sorun şu ki, pek çok insan logo yapımcıları konusunda herhangi bir deneyime sahip değilse, kendi logolarını tasarlayamayacaklarını düşünüyor. Harika logo fikirleri her yerden gelebilir, ancak bunları yalnızca ...
Biz’markalaşmanın genellikle göz ardı edilen ve son birkaç ay içinde ritüelleri oldukça değişen bir yönüne dalmak için buradayız: kartvizitler. Küresel COVID salgını nedeniyle tüm dünya şu anda değişim içinde olduğundan, kendimizi profesyonel olarak nasıl idare ettiğimize dair pek çok husus verimlilik, çevreye etki, kültürel bağlam ve genel kazanç açısından yeniden ince...
Muhtemelen tanıdığınız herkes Instagram'daymış gibi hissediyorsunuz. Belki de öyledirler. Ve bu kadar çok insan günlerini Instagram akışlarında gezinerek geçirdiği için (2018 itibariyle aylık 1 milyar aktif kullanıcı), her sektörden şirketler de aynı şeyi yaptı ve hesaplar oluşturdu. Basitçe söylemek gerekirse, potansiyel müşterileriniz Instagram'daysa siz de Instagram'da o...
Bir daireye baktığınızda ne hissediyorsunuz? Kare neden bu kadar korkutucu görünüyor? Bir üçgen deseni nasıl daha fazla işe yol açar? Grafik tasarım ve buna bağlı olarak logo tasarımı, görseller aracılığıyla iletişim kurma sanatıdır. Kelimeler olmadan, bu görsellere ağır bir yük bindirir — seçtiğiniz her renk, boyut ve şekil marka kimliğiniz ve iş tarzınız hakkında bi...
Büyük bir şeyin peşindesiniz. Fantastik. Gelecek vaat eden iş fikriniz çok büyük bir potansiyele sahip. Bir şey dışında her şey sonunda bir araya geliyor. Bir işletme adınız eksik. Bir işletmeye nasıl isim verileceğini bulmak, bir dağa tırmanmak gibi ezici bir görev gibi görünebilir. Sürece başlamadan önce birkaç şey yapmak iyi bir uygulamadır. Süreci adım adım parçalara ayır...
Markanız için bir logoya ihtiyaç duyduğunuzda, logo oluşturucu bunu elde etmenin en hızlı ve en kolay yoludur. Ancak internetteki diğer her şey gibi, bir sürü seçeneğiniz var. Ve tıpkı internetteki ve mağaza raflarındaki diğer her şey gibi, ne kadar çok seçeneğiniz varsa, doğru olanı seçmek o kadar zor olabilir. Logogenie karşısında nasıl durduklarını görmek için interne...
Tüm inşaat logolarının cesur ve sert olmaya çalışacağını düşünebilirsiniz, ancak gerçek şu ki, diğer tüm sektörlerde olduğu gibi şık ve moderndirler. Aslında, inşaat şirketleri tüm sektörler arasında en yaratıcı ve görsel olarak en etkileyici logolardan bazılarını kullanırlar. Sonuçta, şekillerin en iyi nasıl bir araya getirileceğini bilen biri varsa, o da onlardır.  ...
Facebook banner'ı olarak da bilinen Facebook kapak fotoğrafı, profilinizin üst kısmında, profil resminizin sağında ve üstünde yer alan daha büyük fotoğraftır. Tıpkı profil resminizde olduğu gibi kapak fotoğrafları da herkese açıktır. Bu, profilinizi ziyaret eden herkesin her ikisini de görebileceği anlamına gelir. Facebook ana hatları - bunları nasıl ekleyebilir veya değiştirebilirs...
İnsanlar hayvanları sever, bu nedenle doğal olarak pek çok şirket logolarına hayvanları dahil etmek ister. Hayvanlar en iyi yanlarımızı temsil eder; aslanlar cesareti, baykuşlar bilgeliği vb. simgeler; bu nedenle maskotunuz olarak “zeki bir insan” kullanmak yerine, marka kimliğinizi bir tilki ile daha hızlı ve daha doğrudan iletirsiniz. Konfeksiyondan sosyal medyaya, spor ar...
Yazılımdan donanıma, akıllı telefonlardan akıllı buzdolaplarına, teknoloji şirketleri modern dünyamız ile gelecek arasındaki sınırda yaşarlar. Ve teknolojileri gezegendeki neredeyse tüm diğer işletmeleri desteklese de, teknoloji şirketlerinin kendileri şirket kültürleri, pazarlamaları ve hatta logo tasarımlarıyla diğer tüm sektörlerden farklıdır. Teknoloji sektörü parado...