Bazılarımız her ne kadar karşı çıkmaya çalışsa da, dünya her gün değişiyor. Bazı durumlarda, 10 yıl önce komik olan şakalar şimdi saldırgan ve hepimizin tanık olduğu gibi, trendler gelip gidiyor, bazen tekrar geri geliyor. İşiniz dünyada meydana gelen değişikliklere karşı bağışık değil. Belki de işinize internetin emekleme döneminde başladınız ve şimdi tuğla ve ...
Daha fazla bilgi edininLogolara en çok ihtiyaç duyan markalar, üst düzey tasarım ajanslarını karşılayamayanlardır. Genç girişimler ve KOBİ'ler, iyi tasarlanmış logolarla gelen marka bilinirliği ve farkındalıktan en çok yararlananlardır, ancak ne yazık ki profesyonel tasarımlar için en küçük bütçelere sahiptirler. İşin iyi tarafı, tüm bunlar son yıllarda yeni bir çözümle değişiyor: ücretli ve ücrets...
Daha fazla bilgi edininBuradasınız çünkü logo tasarımının önemini anlıyorsunuz. Bir markanın lansmanının en önemli unsurlarından biri olmasa da en önemlisi olan logonuz, bir şirketin yüzüdür, mevcut ve gelecekteki müşterilerin dikkatini çeker, kendinizi rakiplerinizden ayırır ve şirketinizin hedeflerini iletir. İşiniz için bir logo tasarlamak hafife alınmaması gereken profesyonel bir girişimdir. Güvenil...
Daha fazla bilgi edininOh, Facebook. Tüm sosyal medya platformları arasında en büyüğü, en köklüsü ve en beğenileni. İş çabalarınızın büyük bir kısmını yoğunlaştırdığınız platform. İyi ya da kötü, eğer bir işletmeniz varsa ve Facebook'ta yer almıyorsa, bir ton satış kaçırıyorsunuz demektir. Bir işletme olmasanız bile aynı prensip geçerlidir. Kâr amacı gütmeyen bir kuruluşsa...
Daha fazla bilgi edininNeden Youtube? Video platformu ve gelişen sosyal medya ağı Youtube, dünyanın en çok ziyaret edilen ikinci web sitesi ve web'deki en büyük arama motorudur. Bu fenomene rağmen, platformun büyüme ve etkileşim için sağladığı fırsatlardan yararlanan işletmeler açısından hala büyük ölçüde keşfedilmemiş bir bölgedir. Youtube, tüm işletmelerin güven inşa ederek ve...
Daha fazla bilgi edininÇoğumuz harika, profesyonel bir e-posta imzası ile karşılaşmışızdır — estetik tasarımı mülayim, sadece metinden oluşan e-posta içeriğine karşı gerçekten öne çıkar ve okuyucu olarak gönderen hakkında iyi bir izlenim bırakırız. Ancak kaçımız gerçekten logolu e-postalar için kendi profesyonel imzalarımızı hazırlayıp gönderebiliriz? Aslında göründüğünd...
Daha fazla bilgi edininKendilerini yeniden markalaştıran köklü işletmelerden profil resimleri için bir şeylere ihtiyaç duyan çevrimiçi kişiliklere kadar herkesin iyi bir logo tasarımına ihtiyacı vardır. Sorun şu ki, pek çok insan logo yapımcıları konusunda herhangi bir deneyime sahip değilse, kendi logolarını tasarlayamayacaklarını düşünüyor. Harika logo fikirleri her yerden gelebilir, ancak bunları yalnızca ...
Daha fazla bilgi edininBiz’markalaşmanın genellikle göz ardı edilen ve son birkaç ay içinde ritüelleri oldukça değişen bir yönüne dalmak için buradayız: kartvizitler. Küresel COVID salgını nedeniyle tüm dünya şu anda değişim içinde olduğundan, kendimizi profesyonel olarak nasıl idare ettiğimize dair pek çok husus verimlilik, çevreye etki, kültürel bağlam ve genel kazanç açısından yeniden ince...
Daha fazla bilgi edininMuhtemelen tanıdığınız herkes Instagram'daymış gibi hissediyorsunuz. Belki de öyledirler. Ve bu kadar çok insan günlerini Instagram akışlarında gezinerek geçirdiği için (2018 itibariyle aylık 1 milyar aktif kullanıcı), her sektörden şirketler de aynı şeyi yaptı ve hesaplar oluşturdu. Basitçe söylemek gerekirse, potansiyel müşterileriniz Instagram'daysa siz de Instagram'da o...
Daha fazla bilgi edininBir daireye baktığınızda ne hissediyorsunuz? Kare neden bu kadar korkutucu görünüyor? Bir üçgen deseni nasıl daha fazla işe yol açar? Grafik tasarım ve buna bağlı olarak logo tasarımı, görseller aracılığıyla iletişim kurma sanatıdır. Kelimeler olmadan, bu görsellere ağır bir yük bindirir — seçtiğiniz her renk, boyut ve şekil marka kimliğiniz ve iş tarzınız hakkında bi...
Daha fazla bilgi edinin