Logo tasarımı hakkında makaleler

Online logo tasarımının avantajları

Online logo tasarımının avantajları

logonuzu online tasarlamanın avantajları nelerdir? İşte interneti kasıp kavuran kendin yap logo tasarımı fenomeni ve neden bunun bir parçası olmanız gerektiği hakkında birkaç ilginç bilgi:   Bir logo tasarlatmak çok zor değil. Bunu yaptırmak için 3 temel yönteminiz var! İlk yöntem bir grafik tasarımcı ya da web ajansına yaptırmaktır. İkincisi, logo yarışması sitelerinden birini ku...

Daha fazla bilgi edinin
Logonuzla kalabalığın arasından sıyrılın

Logonuzla kalabalığın arasından sıyrılın

Dünyamız şu anda farklı markalar ve şirketlerle dolu. Başa çıkmamız gereken gerçek şu: Kendi şirketinizi kurmak istiyorsanız, marka kimliğiniz üzerinde çok dikkatli çalışmanız ve bunun için çok para harcamanız gerekiyor   Markanızın kimliğini oluşturan parçalardan biri de logodur. Ve dürüst olmak gerekirse, bu, şirketinizin müşteriler tarafından görsel olarak tanımlanmasını...

Daha fazla bilgi edinin
Logonuzu süslü detaylarla süslemek

Logonuzu süslü detaylarla süslemek

Logonuzun yalın ve anlamlı görünmesi için çok çalıştınız, hizalamanın doğru olduğundan emin oldunuz, boyutlarınız iyi orantılandı, renkleriniz çok uygun ama eksik olan bir şey var… İnsanlar logo tasarlarken bazen son dokunuşları unutuyorlar. Bölme çizgileri, detaylar, piktogramlar ve şekillerden bahsediyorum. Bu grafik öğeler sade bir logonun süper havalı görünmesini sağlayabil...

Daha fazla bilgi edinin
Logo tasarlarken kaçınılması gerekenler

Logo tasarlarken kaçınılması gerekenler

Her şirketin bir logoya ihtiyacı vardır, eğer müşterilerinizin gözünde net değilse logonuzun değeri nedir? Bir tasarımcı olarak size şunu söyleyebilirim ki, pek çok insan daha işe başlamadan önce logolarının nasıl görünmesini istediklerine dair kafalarında pek çok fikir dolaşıyor. Bazı insanlar logolarının sokakta gördükleri bir şeye benzemesini istiyor. Bazıları ise tamamen «...

Daha fazla bilgi edinin
logonuzun telif hakkını neden almalısınız?

logonuzun telif hakkını neden almalısınız?

Markalar Metin Yazarlığı ve Logoyu Neden Korumalı Bir işletme olarak, metin yazarlığınızı ve logonuz gibi işletmenizle bağlantılı diğer medya ve içerik biçimlerini korumanız gerekip gerekmediğini düşünmek önemlidir. Bununla birlikte, birçok işletme, özellikle de çevrimiçi işletmeler ve web siteleri, bu süreci hala göz ardı etmektedir. Ancak içeriğinizi korumak ne kadar önemlidir v...

Daha fazla bilgi edinin
Göz alıcı bir logonun sırları

Göz alıcı bir logonun sırları

New York'lu reklam firması The Logo Company, logolardaki renklerin psikolojik etkilerini araştıran bir infografik yayınladı: Sarılar ve turuncular iyimserlik ve samimiyet ifade ediyor. Kırmızı, heyecanı çağrıştıran cesur bir renktir; mor ise yaratıcılık veya bilgelik çağrıştırır. Mavi genellikle güvenilirliği temsil ederken, yeşil doğayı çağrıştırır. Beyaz, dengeyi vurgulamak isteye...

Daha fazla bilgi edinin
Start-up'lar için logo tasarım ipuçları

Start-up'lar için logo tasarım ipuçları

Yeni başlayanlar için logo tasarım ipuçları Logo tasarımı için ne kadar zaman harcamanız gerektiğini merak ediyor olmalısınız. Logo tasarımı her yerimizde. Genel olarak logolar, bir işletmenin veya bir ürünün hızlı bir hatırlatıcısı olarak çalışır. Müşteri için çoğu logo yapımcısı, gereksinimlerini ve fikirlerini tek bir grafiğe entegre etme zorluğunu temsil eden kişidir. Ne...

Daha fazla bilgi edinin
Logonuz için en iyi tipografi

Logonuz için en iyi tipografi

Bugünlerde çoğu ticari kuruluş için marka bilinirliği logo tasarımlarıyla eş anlamlı hale geldi. Ancak, çoğu insan logo hakkında konuştuğumuzda sadece tasarımdan bahsettiğimizi düşünüyor. Ancak bu doğru değil. Doğruyu söylemek gerekirse, bir logo tasarımı yapının yanı sıra tipografiden de oluşur. Mükemmel bir yazı tipine sahip olmayan bir logo tasarımının çarpıcı görünme...

Daha fazla bilgi edinin
Özgünlük ile Markalaşmak Anahtardır

Özgünlük ile Markalaşmak Anahtardır

İnsanlar markalar hakkında sadece bir şirketin belirli ürünleri için kullanılan etiketler olarak belirli bir fikre sahiptir. Bununla birlikte, herkes markayı bir kişinin duygularını ve felsefi düşüncelerini tetikleyen unsurlara sahip sosyal bir kavram olarak düşünmez. Sosyal olarak inşa edilen markalar kavramı, insanların satın almak için ürün ve hizmetlere ekledikleri fikir ve imajları nası...

Daha fazla bilgi edinin
Logolarınıza Nasıl Hayat Verirsiniz?

Logolarınıza Nasıl Hayat Verirsiniz?

Müşterilerin dikkat süresinin kısa ve hafızada tutma süresinin daha da kısa olduğu günümüzde, logolar bir şirketin pazardaki varlığını belirleyebilir ya da bozabilir. Bu nedenle, bugünlerde çoğu kuruluş yeterince çekici ve aynı zamanda şirketin ne hakkında olduğunu anlatan benzersiz logolar bulmak için çaba sarf ediyor. Ancak, piyasada milyonlarca logo varken, müşterilerin logonuza dikkat...

Daha fazla bilgi edinin
1 2 3 4 5 6 7 8 9
x