Büyük bir şeyin peşindesiniz. Fantastik. Gelecek vaat eden iş fikriniz çok büyük bir potansiyele sahip. Bir şey dışında her şey sonunda bir araya geliyor. Bir işletme adınız eksik. Bir işletmeye nasıl isim verileceğini bulmak, bir dağa tırmanmak gibi ezici bir görev gibi görünebilir. Sürece başlamadan önce birkaç şey yapmak iyi bir uygulamadır. Süreci adım adım parçalara ayır...
Daha fazla bilgi edininMarkanız için bir logoya ihtiyaç duyduğunuzda, logo oluşturucu bunu elde etmenin en hızlı ve en kolay yoludur. Ancak internetteki diğer her şey gibi, bir sürü seçeneğiniz var. Ve tıpkı internetteki ve mağaza raflarındaki diğer her şey gibi, ne kadar çok seçeneğiniz varsa, doğru olanı seçmek o kadar zor olabilir. Logogenie karşısında nasıl durduklarını görmek için interne...
Daha fazla bilgi edininTüm inÅŸaat logolarının cesur ve sert olmaya çalışacağını düşünebilirsiniz, ancak gerçek ÅŸu ki, diÄŸer tüm sektörlerde olduÄŸu gibi şık ve moderndirler. Aslında, inÅŸaat ÅŸirketleri tüm sektörler arasında en yaratıcı ve görsel olarak en etkileyici logolardan bazılarını kullanırlar. Sonuçta, ÅŸekillerin en iyi nasıl bir araya getirileceÄŸini bilen biri varsa, o da onlardır.  ...
Daha fazla bilgi edininFacebook banner'ı olarak da bilinen Facebook kapak fotoğrafı, profilinizin üst kısmında, profil resminizin sağında ve üstünde yer alan daha büyük fotoğraftır. Tıpkı profil resminizde olduğu gibi kapak fotoğrafları da herkese açıktır. Bu, profilinizi ziyaret eden herkesin her ikisini de görebileceği anlamına gelir. Facebook ana hatları - bunları nasıl ekleyebilir veya değiştirebilirs...
Daha fazla bilgi edininÄ°nsanlar hayvanları sever, bu nedenle doÄŸal olarak pek çok ÅŸirket logolarına hayvanları dahil etmek ister. Hayvanlar en iyi yanlarımızı temsil eder; aslanlar cesareti, baykuÅŸlar bilgeliÄŸi vb. simgeler; bu nedenle maskotunuz olarak “zeki bir insan” kullanmak yerine, marka kimliÄŸinizi bir tilki ile daha hızlı ve daha doÄŸrudan iletirsiniz. Konfeksiyondan sosyal medyaya, spor ar...
Daha fazla bilgi edininYazılımdan donanıma, akıllı telefonlardan akıllı buzdolaplarına, teknoloji şirketleri modern dünyamız ile gelecek arasındaki sınırda yaşarlar. Ve teknolojileri gezegendeki neredeyse tüm diğer işletmeleri desteklese de, teknoloji şirketlerinin kendileri şirket kültürleri, pazarlamaları ve hatta logo tasarımlarıyla diğer tüm sektörlerden farklıdır. Teknoloji sektörü parado...
Daha fazla bilgi edininÅžimdiye kadar, ideal kitlenizle baÄŸlantı kurmasını istiyorsanız logonuzun göz alıcı, markaya uygun bir renk paletine sahip olması gerektiÄŸini biliyorsunuz. Yayınladığımız diÄŸer makalelerde farklı renklerin logolarda kullanıldığında ne ifade ettiÄŸinden bahsettik ve ilgi çekici görseller oluÅŸturmak için logonuzda renkleri birleÅŸtirmenin farklı yollarını gösterdik. Ancak iÅ...
Daha fazla bilgi edininEski savaş pankartları gibi, spor logonuz da maç sırasında ve sonrasında her yerdeki taraftarlar için bir toplanma çağrısıdır. Spor logoları iş logolarından daha fazla sorumluluk üstlenmek zorundadır; oyuncuların özel formalarında, sahalarda, skorbordlarda ve çok sayıda üründe yer alırlar. Başka bir deyişle, iyi bir spor logosu yapmak için kızgın bir hayvandan daha fazlası gerekir (bu i...
Daha fazla bilgi edininBir ÅŸirket’in görsel kimliÄŸi, onu zirveye taşıyabilir, zirvede tutabilir veya zirveye çıkmasına yardımcı olabilir. Bir ÅŸirket veya markanın logo tasarımı aslında görsel kimliÄŸinin en önemli unsurlarından biridir. Sadece bir markayı diÄŸerinden ayırmakla kalmaz, aynı zamanda ÅŸirketin performansını artırma, müşteri seçimini etkileme, sadakat yaratma ve marka deÄŸeri oluÅŸtur...
Daha fazla bilgi edininMarkanızın logosunu tasarlarken aklınızda bulundurmanız gereken üç büyük tasarım seçeneÄŸi vardır: • Åžekil • Font • Renk Åžekil, logonun genel ÅŸeklini ve içinde kullanılan ÅŸekilleri, yazı tipi ise seçtiÄŸiniz yazı tipini (veya yazı tiplerini) ifade eder. Bu tasarım seçeneklerinin her ikisi de markanızın kiÅŸiliÄŸini ifade eder. Renkler de bunlarÄ...
Daha fazla bilgi edinin