Moda markaları sadece ürünlerini üretmez, aynı zamanda onların ürünleridir. Üst düzey giyim ve aksesuarlar için, markanın adı — genellikle tanınabilir bir moda logosuyla temsil edilir — tasarım, malzemeler ve işçilik kadar önemlidir. İnsanlar Louis Vuitton'dan çanta satın almazlar, Louis Vuitton çanta satın alırlar! DiÄŸer sektörlere kıyasla moda, müşterileri çekmek ve Ã...
Bir logo tasarlarken, logo aracımızı kullansanız da kullanmasanız da “vektör” terimiyle karşılaÅŸmanız kaçınılmazdır. En basit dille vektör grafikleri, diÄŸer noktalar, eÄŸriler ve açılar da dahil olmak üzere bir baÅŸlangıç ve son ile tanımlanan yollar olarak tanımlanabilir. Bir yol bir çizgi, üçgen, kavisli bir ÅŸekil veya kare olabilir. Vektör grafikleri istediÄŸiniz kadar basit...
Harika görünümlü bir logoya ihtiyacınız olduğunda elinizin altında çok sayıda logo oluşturucu var. Ancak aslında ihtiyacınız olan logo oluşturucu değil, logo oluşturucudur. Kulağa benzer geliyorlar, ancak aslında ikisi çok farklı şeyler. İsimlerinden de anlaşılacağı gibi, logo oluşturucu sizin için bir logo oluştururken, logo oluşturucu kendi logonuzu oluşturmak için kullanabileceği...
Çevrimiçi logo oluşturucuları kullanarak zahmetsizce etkili logolar oluşturma konusuna girmeden önce, tüm bunların sizin için neden önemli olduğunu açıklamak için daha büyük bir fikre dalmak istiyoruz. Logo tasarımı neden önemlidir? Tasarım, ister bilinçli olarak tüketilsin ister bilinçsizce tüketilsin, her yerdedir. Uyandığınız andan uyuduğunuz ana kadar, etrafınızdaki...
Bazılarımız her ne kadar karşı çıkmaya çalışsa da, dünya her gün değişiyor. Bazı durumlarda, 10 yıl önce komik olan şakalar şimdi saldırgan ve hepimizin tanık olduğu gibi, trendler gelip gidiyor, bazen tekrar geri geliyor. İşiniz dünyada meydana gelen değişikliklere karşı bağışık değil. Belki de işinize internetin emekleme döneminde başladınız ve şimdi tuğla ve ...
Logolara en çok ihtiyaç duyan markalar, üst düzey tasarım ajanslarını karşılayamayanlardır. Genç girişimler ve KOBİ'ler, iyi tasarlanmış logolarla gelen marka bilinirliği ve farkındalıktan en çok yararlananlardır, ancak ne yazık ki profesyonel tasarımlar için en küçük bütçelere sahiptirler. İşin iyi tarafı, tüm bunlar son yıllarda yeni bir çözümle değişiyor: ücretli ve ücrets...
Buradasınız çünkü logo tasarımının önemini anlıyorsunuz. Bir markanın lansmanının en önemli unsurlarından biri olmasa da en önemlisi olan logonuz, bir şirketin yüzüdür, mevcut ve gelecekteki müşterilerin dikkatini çeker, kendinizi rakiplerinizden ayırır ve şirketinizin hedeflerini iletir. İşiniz için bir logo tasarlamak hafife alınmaması gereken profesyonel bir girişimdir. Güvenil...
Oh, Facebook. Tüm sosyal medya platformları arasında en büyüğü, en köklüsü ve en beğenileni. İş çabalarınızın büyük bir kısmını yoğunlaştırdığınız platform. İyi ya da kötü, eğer bir işletmeniz varsa ve Facebook'ta yer almıyorsa, bir ton satış kaçırıyorsunuz demektir. Bir işletme olmasanız bile aynı prensip geçerlidir. Kâr amacı gütmeyen bir kuruluşsa...
Neden Youtube? Video platformu ve gelişen sosyal medya ağı Youtube, dünyanın en çok ziyaret edilen ikinci web sitesi ve web'deki en büyük arama motorudur. Bu fenomene rağmen, platformun büyüme ve etkileşim için sağladığı fırsatlardan yararlanan işletmeler açısından hala büyük ölçüde keşfedilmemiş bir bölgedir. Youtube, tüm işletmelerin güven inşa ederek ve...
ÇoÄŸumuz harika, profesyonel bir e-posta imzası ile karşılaÅŸmışızdır — estetik tasarımı mülayim, sadece metinden oluÅŸan e-posta içeriÄŸine karşı gerçekten öne çıkar ve okuyucu olarak gönderen hakkında iyi bir izlenim bırakırız. Ancak kaçımız gerçekten logolu e-postalar için kendi profesyonel imzalarımızı hazırlayıp gönderebiliriz? Aslında göründüğünd...
Kendilerini yeniden markalaştıran köklü işletmelerden profil resimleri için bir şeylere ihtiyaç duyan çevrimiçi kişiliklere kadar herkesin iyi bir logo tasarımına ihtiyacı vardır. Sorun şu ki, pek çok insan logo yapımcıları konusunda herhangi bir deneyime sahip değilse, kendi logolarını tasarlayamayacaklarını düşünüyor. Harika logo fikirleri her yerden gelebilir, ancak bunları yalnızca ...
Biz’markalaÅŸmanın genellikle göz ardı edilen ve son birkaç ay içinde ritüelleri oldukça deÄŸiÅŸen bir yönüne dalmak için buradayız: kartvizitler. Küresel COVID salgını nedeniyle tüm dünya ÅŸu anda deÄŸiÅŸim içinde olduÄŸundan, kendimizi profesyonel olarak nasıl idare ettiÄŸimize dair pek çok husus verimlilik, çevreye etki, kültürel baÄŸlam ve genel kazanç açısından yeniden ince...