İnsanlar hayvanları sever, bu nedenle doÄŸal olarak pek çok ÅŸirket logolarına hayvanları dahil etmek ister. Hayvanlar en iyi yanlarımızı temsil eder; aslanlar cesareti, baykuÅŸlar bilgeliÄŸi vb. simgeler; bu nedenle maskotunuz olarak “zeki bir insan” kullanmak yerine, marka kimliÄŸinizi bir tilki ile daha hızlı ve daha doÄŸrudan iletirsiniz. Konfeksiyondan sosyal medyaya, spor ar...
Yazılımdan donanıma, akıllı telefonlardan akıllı buzdolaplarına, teknoloji şirketleri modern dünyamız ile gelecek arasındaki sınırda yaşarlar. Ve teknolojileri gezegendeki neredeyse tüm diğer işletmeleri desteklese de, teknoloji şirketlerinin kendileri şirket kültürleri, pazarlamaları ve hatta logo tasarımlarıyla diğer tüm sektörlerden farklıdır. Teknoloji sektörü parado...
Åžimdiye kadar, ideal kitlenizle baÄŸlantı kurmasını istiyorsanız logonuzun göz alıcı, markaya uygun bir renk paletine sahip olması gerektiÄŸini biliyorsunuz. Yayınladığımız diÄŸer makalelerde farklı renklerin logolarda kullanıldığında ne ifade ettiÄŸinden bahsettik ve ilgi çekici görseller oluÅŸturmak için logonuzda renkleri birleÅŸtirmenin farklı yollarını gösterdik. Ancak iÅ...
Eski savaş pankartları gibi, spor logonuz da maç sırasında ve sonrasında her yerdeki taraftarlar için bir toplanma çağrısıdır. Spor logoları iş logolarından daha fazla sorumluluk üstlenmek zorundadır; oyuncuların özel formalarında, sahalarda, skorbordlarda ve çok sayıda üründe yer alırlar. Başka bir deyişle, iyi bir spor logosu yapmak için kızgın bir hayvandan daha fazlası gerekir (bu i...
Bir ÅŸirket’in görsel kimliÄŸi, onu zirveye taşıyabilir, zirvede tutabilir veya zirveye çıkmasına yardımcı olabilir. Bir ÅŸirket veya markanın logo tasarımı aslında görsel kimliÄŸinin en önemli unsurlarından biridir. Sadece bir markayı diÄŸerinden ayırmakla kalmaz, aynı zamanda ÅŸirketin performansını artırma, müşteri seçimini etkileme, sadakat yaratma ve marka deÄŸeri oluÅŸtur...
Markanızın logosunu tasarlarken aklınızda bulundurmanız gereken üç büyük tasarım seçeneÄŸi vardır: • Åžekil • Font • Renk Åžekil, logonun genel ÅŸeklini ve içinde kullanılan ÅŸekilleri, yazı tipi ise seçtiÄŸiniz yazı tipini (veya yazı tiplerini) ifade eder. Bu tasarım seçeneklerinin her ikisi de markanızın kiÅŸiliÄŸini ifade eder. Renkler de bunlarÄ...
Logonuz için doğru renk kombinasyonunu bulmak çok önemlidir. Markanızın havasını belirler ve diğer rakiplerinizden sıyrılmanıza yardımcı olur. Şirketinizi kurduğunuzda ve nasıl bir logo tasarlayacağınızı düşünmeye başladığınızda. Dışarıdaki tasarım stilini ve benzer şirketlerin kullandığı renk kombinasyonlarını incelemek iyi bir fikirdir. Pek çok şirket bunu düzgün bi...
Logonuz için doğru yazı tipini ararken, karşınıza çıkan çok sayıda seçenek bunaltıcı olabilir. Bu hacmi azaltmanın ve mükemmel yazı tipini bulmanın en hızlı yolu, markanızla en iyi hangi yazı tipinin uyum sağlayacağı konusunda net bir fikirle aramaya başlamaktır. Logonuz için Doğru Yazı Tipini Seçmek Logonuz için doğru yazı tipi kişisel bir tercih meselesi...
Haydi bir oyun oynayalım. O anki ruh halinize baÄŸlı olarak “Apple” kelimesini söyleyin veya bağırın. Ne kadar çok enerji atmanız gerekiyorsa, o kadar yüksek sesle söylemelisiniz. Bu kelime aÄŸzınızdan çıktıktan sonra, hemen birkaç dakikalığına gözlerinizi kapatın. Åžimdi geri döndüğünüze göre, size bir sorumuz var: Meyveyi mi yoksa teknoloji aracılığıyla hayatımızÄ...
Chef Boyardee'den Whole Foods'a, yiyecek, içecek ve bakkaliye sektöründeki herkesin bir logoya ihtiyacı vardır. İster çocukları sevindirecek bir çizgi film maskotu olsun, ister yetişkinleri sevindirecek bir kelime oyunu, yiyecek ve içecek logoları iyi bir izlenim bırakabilir, marka bilinirliğini artırabilir ve hatta insanları biraz acıktırabilir! Ancak &ldquo...
Günümüzdeki birkaç tarihi logo tasarımından Starbucks haklı olarak zirveye yerleşti. Uluslararası kahve markası küçük bir perakendeciden bugün bildiğimiz haline geldi. Starbucks logosunun kendine has büyüleyici bir yolculuğu var ve bu yolculuk hala gelişmeye ve büyümeye devam ediyor. Bugün bildiğimiz Starbucks logosu da dahil olmak üzere Starbucks logosunun birçok yönünün tarihi...
Her ne kadar fedakâr hedefleri nedeniyle eğitim sektörünü yüksek görme eğiliminde olsak da, okullar ve eğitim şirketleri markalaşma yoluyla itibarlarını etkilemekten kaçınmazlar. Gerçek şu ki, eğitimde markalaşma, gece geç saatlere kadar süren ders çalışma seansları kadar akademik bir gelenektir. Sonuçta, çoğu okulun zaten maskotları, sloganları ve tanınabilir renk şemaları var. İ...