Kendilerini yeniden markalaştıran köklü işletmelerden profil resimleri için bir şeylere ihtiyaç duyan çevrimiçi kişiliklere kadar herkesin iyi bir logo tasarımına ihtiyacı vardır. Sorun şu ki, pek çok insan logo yapımcıları konusunda herhangi bir deneyime sahip değilse, kendi logolarını tasarlayamayacaklarını düşünüyor. Harika logo fikirleri her yerden gelebilir, ancak bunları yalnızca ...
Biz’markalaÅŸmanın genellikle göz ardı edilen ve son birkaç ay içinde ritüelleri oldukça deÄŸiÅŸen bir yönüne dalmak için buradayız: kartvizitler. Küresel COVID salgını nedeniyle tüm dünya ÅŸu anda deÄŸiÅŸim içinde olduÄŸundan, kendimizi profesyonel olarak nasıl idare ettiÄŸimize dair pek çok husus verimlilik, çevreye etki, kültürel baÄŸlam ve genel kazanç açısından yeniden ince...
Muhtemelen tanıdığınız herkes Instagram'daymış gibi hissediyorsunuz. Belki de öyledirler. Ve bu kadar çok insan günlerini Instagram akışlarında gezinerek geçirdiği için (2018 itibariyle aylık 1 milyar aktif kullanıcı), her sektörden şirketler de aynı şeyi yaptı ve hesaplar oluşturdu. Basitçe söylemek gerekirse, potansiyel müşterileriniz Instagram'daysa siz de Instagram'da o...
Bir daireye baktığınızda ne hissediyorsunuz? Kare neden bu kadar korkutucu görünüyor? Bir üçgen deseni nasıl daha fazla iÅŸe yol açar? Grafik tasarım ve buna baÄŸlı olarak logo tasarımı, görseller aracılığıyla iletiÅŸim kurma sanatıdır. Kelimeler olmadan, bu görsellere ağır bir yük bindirir — seçtiÄŸiniz her renk, boyut ve ÅŸekil marka kimliÄŸiniz ve iÅŸ tarzınız hakkında bi...
Büyük bir şeyin peşindesiniz. Fantastik. Gelecek vaat eden iş fikriniz çok büyük bir potansiyele sahip. Bir şey dışında her şey sonunda bir araya geliyor. Bir işletme adınız eksik. Bir işletmeye nasıl isim verileceğini bulmak, bir dağa tırmanmak gibi ezici bir görev gibi görünebilir. Sürece başlamadan önce birkaç şey yapmak iyi bir uygulamadır. Süreci adım adım parçalara ayır...
Markanız için bir logoya ihtiyaç duyduğunuzda, logo oluşturucu bunu elde etmenin en hızlı ve en kolay yoludur. Ancak internetteki diğer her şey gibi, bir sürü seçeneğiniz var. Ve tıpkı internetteki ve mağaza raflarındaki diğer her şey gibi, ne kadar çok seçeneğiniz varsa, doğru olanı seçmek o kadar zor olabilir. Logogenie karşısında nasıl durduklarını görmek için interne...
Tüm inÅŸaat logolarının cesur ve sert olmaya çalışacağını düşünebilirsiniz, ancak gerçek ÅŸu ki, diÄŸer tüm sektörlerde olduÄŸu gibi şık ve moderndirler. Aslında, inÅŸaat ÅŸirketleri tüm sektörler arasında en yaratıcı ve görsel olarak en etkileyici logolardan bazılarını kullanırlar. Sonuçta, ÅŸekillerin en iyi nasıl bir araya getirileceÄŸini bilen biri varsa, o da onlardır.  ...
Facebook banner'ı olarak da bilinen Facebook kapak fotoğrafı, profilinizin üst kısmında, profil resminizin sağında ve üstünde yer alan daha büyük fotoğraftır. Tıpkı profil resminizde olduğu gibi kapak fotoğrafları da herkese açıktır. Bu, profilinizi ziyaret eden herkesin her ikisini de görebileceği anlamına gelir. Facebook ana hatları - bunları nasıl ekleyebilir veya değiştirebilirs...
İnsanlar hayvanları sever, bu nedenle doÄŸal olarak pek çok ÅŸirket logolarına hayvanları dahil etmek ister. Hayvanlar en iyi yanlarımızı temsil eder; aslanlar cesareti, baykuÅŸlar bilgeliÄŸi vb. simgeler; bu nedenle maskotunuz olarak “zeki bir insan” kullanmak yerine, marka kimliÄŸinizi bir tilki ile daha hızlı ve daha doÄŸrudan iletirsiniz. Konfeksiyondan sosyal medyaya, spor ar...
Yazılımdan donanıma, akıllı telefonlardan akıllı buzdolaplarına, teknoloji şirketleri modern dünyamız ile gelecek arasındaki sınırda yaşarlar. Ve teknolojileri gezegendeki neredeyse tüm diğer işletmeleri desteklese de, teknoloji şirketlerinin kendileri şirket kültürleri, pazarlamaları ve hatta logo tasarımlarıyla diğer tüm sektörlerden farklıdır. Teknoloji sektörü parado...
Åžimdiye kadar, ideal kitlenizle baÄŸlantı kurmasını istiyorsanız logonuzun göz alıcı, markaya uygun bir renk paletine sahip olması gerektiÄŸini biliyorsunuz. Yayınladığımız diÄŸer makalelerde farklı renklerin logolarda kullanıldığında ne ifade ettiÄŸinden bahsettik ve ilgi çekici görseller oluÅŸturmak için logonuzda renkleri birleÅŸtirmenin farklı yollarını gösterdik. Ancak iÅ...
Eski savaş pankartları gibi, spor logonuz da maç sırasında ve sonrasında her yerdeki taraftarlar için bir toplanma çağrısıdır. Spor logoları iş logolarından daha fazla sorumluluk üstlenmek zorundadır; oyuncuların özel formalarında, sahalarda, skorbordlarda ve çok sayıda üründe yer alırlar. Başka bir deyişle, iyi bir spor logosu yapmak için kızgın bir hayvandan daha fazlası gerekir (bu i...