Bir blog oluşturmak, kurmak ve sürdürmek zaman ve beceri gerektirecektir, ancak bir bloga sahip olmanın önemi ve faydaları göz ardı edilmemelidir. SEO ve web sitenize gelen trafiğin artırılması söz konusu olduğunda bir blog işletmeler için son derece faydalı olabilir. Bir blog, potansiyel müşterilerle ilk etkileşimi kurabileceğiniz bir yer oluşturabilir. Blogging, pazarlama stratejinizin yay...
Ürün Etiketleri için Logo Tasarımı İşiniz için bir logo tasarlamak, üzerinde çok düşünülmesi gereken yaratıcı bir çabadır. Logo tasarımınızın bir işletme olarak kim olduğunuzu doğru bir şekilde ifade etmesini ve bunu yaparken harika görünmesini istemenizin yanı sıra, ürün etiketlerinizde nasıl görüneceğini de göz önünde bulundurmanız gerekir. Aşağıda, ürün etiketlerini ba...
Her yıl, bu dünyadaki neredeyse her company brand Google’ın arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak için milyonlarca dolar harcıyor. Aslında en çok tercih edilen, yüksek hacimli anahtar kelimede 1 numaraya yerleÅŸmek her içerik pazarlamacısının hayalidir. Bu, tüm SEO çalışmalarınız için nihai hedef olabilir, ancak bir gecede gerçekleÅŸmez. Ve bu hedef iÅŸletmelerin çoÄŸu içi...
Erişilebilirlik Nedir? Bir web sitesi oluşturulduğunda ve kullanıma açıldığında, herkes onu kullanabilmelidir. Bununla birlikte, özel ihtiyaçları olan bir grup kullanıcıyla ilgili bir soru var - web sitenizi engelli kişilerin gereksinimleriyle nasıl uyumlu hale getireceğiniz. Bu soruya yanıt olarak, devlet ve sivil toplum kuruluşları, engelli insanların sorunlarına yönelik yönergeler v...
EÄŸer online iÅŸinizi kurmaya çalışıyorsanız veya bir süredir bu iÅŸin içindeyseniz, muhtemelen hedef kitlenizin gözüne girmenin ne kadar önemli olduÄŸunu biliyorsunuzdur ve bunu yapmak için de tabiri caizse arama motorlarıyla arkadaÅŸ olmanız gerekir. BaÅŸka bir deyiÅŸle, SEO mutlak bir zorunluluktur ve “SEO öldü” gibi bomba gibi bir ÅŸeyin reklamını yapan içeriklerle karşılaÅŸtığı...
E-ticaret yavaşlama belirtisi göstermiyor; Birleşik Krallık'taki online perakende harcamalarının önümüzdeki yıllarda %45 artarak 2020'de 62 milyar poundun üzerine çıkacağı tahmin ediliyor. Online giyim ve ayakkabı pazarı 2015 yılında 10,1 milyar pound değerindeydi, bu da her 5 pounddan 1'inin online olarak harcandığı anlamına geliyor. Bu da online varlığınızın ne kadar önemli olduğunu g...
Bir logo tasarlamak sadece tasarımla ilgili değildir. Bir projeyi teslim etmek için eşit derecede önemli bir unsur daha vardır; güçlü bir logo sunumu. Muhtemelen yaptığınız iş konusunda kendinize oldukça güveniyorsunuzdur, ancak iş onu sunmaya geldiğinde çoğumuz endişeli hissederiz. Logo tasarımı aynı zamanda daha büyük ölçekte ürün yerleştirme ile de ilişkilidir. Genellikle...
Mükemmel logoyu nasıl tasarlarız? İlk denemede bunu yaratmak pek mümkün değildir. Müşterinin nihai logoya karar vermesi için birden fazla yineleme ve deneme gerekir. Bu senaryo hayatın her alanında oldukça tipiktir. Başarı ve Başarısızlık madalyonun iki yüzüdür. Biz her ikisinden de payımıza düşeni aldık ve bu deneyimi insanlığın iyiliği için kullandık. Yanlış tasarımı...
İlk işletme blogunuzu başlatmak kesinlikle karmaşık bir iştir. Bilgi bolluğu, yeni başlayan bir girişimciyi aydınlatmak yerine çoğu zaman kafasını karıştırabilir. Neden mi? Çünkü pazar sürekli değişiyor. Son derece hızlı değişiyor ve kimse bunu durduramıyor. Bu nedenle, her blog acemisi, başarılı bir blog geliştirmenin akıllıca hareket etmeyi gerektirdiğini anlamalıdır. Bir start...
Diyelim ki gece vakti ıssız bir sokakta araba kullanıyorsunuz ve karnınızın hızlıca bir ÅŸeyler atıştırmak için guruldadığını hissediyorsunuz. Uzakta bir ışık fark ettiniz ve ona doÄŸru sürmeye baÅŸladınız, ancak ışığın sizi açlık sancılarından kurtarmak için parlayan bir fener gibi parlayan ‘M’'den geldiÄŸini fark ettiniz. Kalbiniz bir Big Mac ve patates kızartması bekle...
Bir logo tasarlarken düşündüğünüz en önemli ÅŸey nedir? Modern olmasını istiyorsunuz. Tanınabilir ve akılda kalıcı olmasını istersiniz. Şık olmasını istiyorsunuz. Markanın ruhunu çaÄŸrıştırmasını istersiniz. Logolar neden deÄŸiÅŸir? – Çünkü hedef kitle deÄŸiÅŸir. 1960'larda insanlar bugün sevdiÄŸimizden farklı bir tasarım türünü seviyorlardı. Bunun için kanıtÄ...
Son zamanlarda piyasada rekabetin artma hızı, artık eski iş taktikleriyle devam edemeyeceğinizi ve büyük başarılar elde edemeyeceğinizi gösteriyor. Bir noktada, mevcut piyasa trendini kabullenmeniz ve bundan yararlanmanın bir yolunu bulmanız gerekecek. Logonuzu tasarlamaya başlayın İşletmenizin doğru markalanması bu süreci sorunsuz hale getirebilir! İşinizi...